7.04.2011

Przegląd foto No 1 -

Dziś nie będzie o dzierganiu i pokłutych szpilkami palcach.
Dziś pierwszy przegląd foto.
Zdjęcia zrobione przez Szydełko :) Pseudonim wcale nie wymyślony przeze mnie, chociaż ja na punkcie szydełek śrubę mam :)
Facet kocha robić zdjęcia, a ja mam tę ogromną przyjemność przeglądania ich na gorąco i recenzowania.
Mam pełne pozwolenie na umieszczenie ich tutaj. Niech Wasze oczy też się nacieszą, bo jest czym.
Dla lepszej jakości kliknijcie na zdjęcie. Większy format zalecany :)

ZAPRASZAM NA PIERWSZY PRZEGLĄD FOTO

Ptaki

Pan bocian, sprawdza zażabienie łąk, podczas gdy pani bocianowa jeszcze w drodze z ciepłych krajów. Swoją drogą, to nie miałam pojęcia, że bocianie samce takie odpowiedzialne są i zanim sprowadzą panienkę, to badają teren. Cud natury :)





Kaczunia...czeka chyba na kaczorka :)

Sikorencja


Ci państwo dają czadu. Mają kilka sesji za sobą. Tańczą, biją się, tulą. On się pindży, ona śpi...rewelacja. Dziś kilka fotek.


Na dobre i na złe...lądowanie w  śniegu (28.03.2011)


 Wcale się nie dziwie, że kaczunia za nim leci. Te kolory same przyciągają.


To zdjęcie koniecznie trzeba oglądać w większym formacie. Kolory, kolory i jeszcze raz kolory.


Pokazy lotnicze. Nigdy nie byłam na prawdziwych, ale te mi wystarczą :)






Na dziś tyle. To tylko niewielka część tego, co Szydełko pstryknął. Będę sie chwalić w jego imieniu, dopuki nie założy bloga, na co go namawiam:)
I Ty Szydełko dobrze wiesz, że powinieneś :)


Pozdrawiam i mam nadzieję, że Wam się podobało.

M.

5 komentarzy:

  1. Ależ frajdę miałam oglądając te zdjęcia... są rewelacyjne! Kaczuchy na tle nieba skrzą się kolorami (faktycznie po powiększeniu widać całą feerię barw), a ostrość ptaków w locie jest zdumiewająca ;-)
    Bardzo podobają mi się czaple (czy żurawie?) i ich taniec.
    Proszę przekazać autorowi wyrazy uznania ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Inkwizycjo, to żurawie, a wyrazy uznania autor odebrał sam czytając Twój komentarz i dziękuje bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bosssssssssssssssskie foty! aż mi szczęka opadła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ła, te lecące kaczki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda, jak wstawić translatora na blog???? Bo widzę, że masz, a i ja bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...